بیلبورد بانک ملت : «سال 1397 مبارک»

زمانی که یکی از دوستان این تبلیغ را برایم فرستاد، بی اختیار، سوار بر موج مچ گیری و سوتی گیری جامعه، گفتم نکند باز این بانک ها، دسته گلی به آب داده اند. کمی که تامل کردم، احتمال این را دادم رقبای همیشگی با فوتوشاپ برایش پاپوش دست کرده اند و دارند در حجم بزرگی از فضای مجازی پخش می کنند. اما وقتی از داخل خودرو در خیابان این بیلبورد  را دیدم،  برای آن جمله  پایین -«برای آنچه در 96 به آن می رسید»- که با آن فونت نتوانست توجهم را جلب کند، تاسف خوردم. نگاهی به سایت بانک ملت زدم و از انگیزه های طراحی این بیلبورد مطالبی آموختم( از اینجا بخوانید). سپس یک نقد جالب در سایت «دنیای تبلیغات » را خواندم که به نکات مفیدی اشاره کرده بود. ( از اینجا بخوانید). آنچه مهم است بازخورهای این تبلیغ است که در آینده ای نزدیک خود را نشان خواهد داد.

پاسخی بگذارید